tiistai 20. elokuuta 2013

Sinisen korin uusi elämä.

Näin sen kirpputorin hyllyllä, se ei ollut yksin, sillä oli kaverina sylissä paljon viinilaseja. Se oli houkuttelevan näköinen ja tiesin että tarvitsin sitä, vaikka väri ei miellyttänytkään minua. Kirpputorin omistajan kanssa ihailimme sitä,  hän olisi laittanut siihen yrttejä, minä en tiennyt vielä käyttötarkoitusta, mutta halusin sen omaksi. Ja ostin sen. Se ei ollut kallis, 1,50€. Nyt se oli minun, mutta väärän värisenä.


Silmissä näin korin kuitenkin jo valkoisena, samalla reissulla hain purkillisen valkoista spray-maalia ja tein korista omannäköisen.







Minulla on ollut liian paljon aikaa miettiä, sekä tulevaa että mennyttä. On tullut kasapäin uusia haaveita ja unelmia. En vain tiedä mistä alottaisin purkamaan unelmia-listaani. :) Rivitalo-asuminen ei tunnu enää kovin omalta jutulta, tahdon tilaa ympärille, omaa rauhaa, oman pihan jossa ei nuoriso pidä meteliä ja naapuritalon perheriidan äänet kantaudu liian voimakkaana korvaan. Mutta toisaalta, en haluaisi mistään hinnasta luopua tästä, omasta ja oman näköisestä ensiasunnostani jota olen rakkaudella ja `sillä silmällä` remontoinut ja sisustanut.

No kaikki ajallansa. :) Mutta treenikalenteri on näyttänyt vihdoin ( jo monta viikkoa) siltä miltä sen pitääkin näyttää. On sopivassa suhteessa juoksua(olen ihan hurahtanut juoksuun, helppo harrastus kotoa käsin), pyöräilyä(sama juttu, voi harrastaa juuri silloin kun itselle parhaiten sopii), tavalliset reippaat kävelylenkit( vesisadekkaan ei haittaa), ohjatut kahvakuulatunnit, omatoimiset kuulailut, kotijumpat..... Ja muutaman viikon päästä alkaa vielä piloxing( pilateksen ja boxingin yhdistelmä, kerron ensimmäisen tunnin jälkeen siitä lisää), ohjattu tehotreeni, sähly ja ohjattu jumppa. Näyttää siltä että kalenteri täyttyy entistä enemmän urheiluista ja päivässä saattaa olla kahtakin eri liikuntamuotoa, hyvät unet ja suurenmoinen nälkä on ainakin taattu, sekä kunnon hiki edelleen viitenä-kuutena päivänä viikossa. :) Koska olen palautusjuomaksi alkanut juoda maitoa, saa sitä nykyään kantaa selkä vääränä kaupasta. :D

Käsitöitäkin on valmistunut jopa hurjan nopeeta vauhtia, niistä ensikerralla lisää. :)

  Otetaan ilo irti vielä viimeisistä lämpimistä auringonsäteistä. :)    - Hanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti